Friss topikok

Fekalománia

A blog szarral, szar dolgokkal, szar alakokkal, szar filmekkel, szar zenével foglalkozik. Szóval elég annyit megjegyezni, hogy ez egy nagy pöcegödör. Egy szargyűjtőhely.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

2008.01.03. 18:09 Nikcy,Adree,Zsé

Vers néktek... természetesen szarról

Nos, ha már ti, kedves olvasók, kik megsem érdemlitek ezt a címet, nem írtok nekünk verset, akkor mi közzé teszünk nektek.

Érdemes a vers mélyébe nézni, s teljesen beleélni magunkat, úgy hatásos csak igazán. Egy vödröt telesírtam, mikor elképzeltem hogy egy szifiliszes, önbizalomiányos, narkós kurva vagyok.

    

Bertolt Brecht:

Egy szar vagyok

Egy szar vagyok. Nem
Várhatok magamtól: csak
Gyengeséget, árulást, züllést.
De egy nap észreveszem:
Kezdenek menni a dolgok; vitorlám
Jól áll a szélre; itt az időm, jobb
Lehetek, több, mint egy szar.
Nyomban belefogtam.

Mert egy szar voltam, észrevettem,
Ha részeg vagyok, egyszerűen csak
Odafekszem és fingom sincs,
Ki megy át rajtam; most már nem iszom.
Azonnal abbahagytam.

Sajnos, tisztán azért, hogy
Megéljek, sokféleképpen
Ártottam magamnak; annyi
Mérget beszedtem, hogy
Négy ló megdöglene tőle. De
Én csak bírtam
Élni; így például néha
Kokóztam is, míg aztán olyan lettem,
Tőle, mint egy csont nélküli lepedő.
Akkor azonban a tükörbe néztem -
És nyomban álljt vezényeltem.

Megpróbáltak persze rám varrni egy
Szifiliszt, de nem
Sikerült nekik; csak megmérgezni
Tudtak, arzénnal, az oldalamból
Csövek álltak ki, éjjel-nappal
Folyt rajtuk a genny. Ki
Hitte volna, hogy egy ilyen nőért
Újra bolondulnak majd a férfiak? -
Persze, belefogtam újra.

Nem kellett olyan ember, akiből nem volt
Valami hasznom; és mind kellett,
Ha szükségem volt rá. Már szinte
Nincs bennem érzés, nedv is alig,
De
Feltöltekezem újra, föl-le mennek a dolgok,
Nagyjából inkább: föl.

Még rajtakapom magam, hogy a konkurrenciámat
Vén kurvának nevezem, és konkurrenciának
Nézem, mert egy pali nézi.
De jött egy év és
Erről is leszoktam-
Belefogni rég belefogtam.

Egy szar vagyok: de mindennek
Engem kell szolgálnia, feljövőben
Vagyok, nélkülözhetetlen
Lettem, a holnapi nemzedék
Nemsokára nem szar már, hanem
Kemény malter, amiből
Városok épülnek.

(Ezt hallottam egy nőtől.)

Fordította: T. Dezső

Szólj hozzá!

Címkék: szar irodalom prostitúció 18plusz fantazmatikum bertolt brecht


A bejegyzés trackback címe:

https://fekalomania.blog.hu/api/trackback/id/tr1283518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása