Friss topikok

Fekalománia

A blog szarral, szar dolgokkal, szar alakokkal, szar filmekkel, szar zenével foglalkozik. Szóval elég annyit megjegyezni, hogy ez egy nagy pöcegödör. Egy szargyűjtőhely.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

2008.01.07. 17:49 Nikcy,Adree,Zsé

Köszönjük a Japán társadalom gyümölcsét!

3. dolog amiről beszélni kell!

Óriási szívdobbanás töltöttel, miszerint egy téli estén egyik jóbarátom a figyelmembe ajálott egy igen szar videót.
Először is köszönném neki és mindezoknak a japán tudósoknak(akik ezzel milliókat kaszálnak)!
Nos,kissé átkozódtam,mikor is azthittem ennek a kis videónak a címe elveszett. Majd pár napra rá,áldottam az eget,hogy meg lett...hogy miért is..
- a zene elviselhetőbbé teszi azt a halom szart,ami ebből a kis oktatófilmből árad
- a színek világa egyszerűen lenyűgöző
- a párbeszédet olvasni is (lehetne) ha tudnánk japánul
- a kis kakit úgy mutatja be,mint egy kedves kis játékszert..(kár,hogy a klotyómanót kihagyták :(
- a szülőket arra buzdítja a film,hogy játszanak gyermekeikkel
- a seggtörlés minden csínját-binját elénk tárja..szó szerint
- a beszélő wc már szinte kedvesen mosolyog ránk/ezt csak pozitívan tudom értékelni/
- és végül ne feledkezzünk meg a száguldozó pisiről és a wcben úszó kakiról sem,akik vidáman integetnek felénk..

Nem is tudnék többet hozzá írni..szerintem mindent alaposan kielemeztem.Sajnos nem tudtam berakni a videót/nem vagyok egy technikai zseni sajnos/
Jó szórakozást hozzá!
https://youtube.com/watch?v=IpC8_vPEmmw&feature=related

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekalomania.blog.hu/api/trackback/id/tr54288439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása